Thursday, May 31, 2012

dah masuk terismeter 2

alhamdulilah selera makan makin ok...ada setengah nya makanan masih ada yang tak makan...ada yang boleh makan...tapi kesemua nya tak lah keluar muntah balik kan...cuma aku kena makan sekarang ini...aku kena kunyah...macam pagi aku kena makan berat..kalau tidak tengahari aku lapar sangat dan boleh jadi gastrik...bila petang pun kena kunyah-kunyah bagi perut tak kosong...bila kosong mesti aku muntah...tak larat lah bila dah muntah itu...memang tak de mood je...bila malam je ...aku cepat pening dan letih...tapiii bila dalam pukul 5 pagi mata dah terjaga ...dan tekak rasa sangat loya...terus muntah..tapi yang keluar pun angin je....sendawa panjang sangat ...banyak betul angin rasanya...tapi masa aku pregnant kan qas dulu pun pagi2 mesti muntah dulu...sama je simptom...sampai kandungan 9bulan pun masih muntah lagi masa qas itu....ooo kali ini macam dah boleh agak jer...tapi peknen kali ini aku agak cekal jugak lah..mungkin dah nak anak kedua ...tahu nak control alahan itu macam mana...jadi bila dah muntah itu terus makan yang boleh alas balik perut...bila rasa nak muntah..bangunlah buat2 kerja..so lupa lah nak muntah..hahaha...itulah pengalaman kedua2 agak berbeza...cuma kali ini rasa macam baby itu macam menjentik kat bahagian rahim aku ini..mungkin dah gerak2 sikit kut baby ini..tak pelah...yang penting baby ini cukup sifat nya..bernyawa dan aku pun sihat...

:)

No comments:

Post a Comment