Monday, April 16, 2012

Simptom Trismeter 1 ini..

pagi-pagi jenguk ke bilik air..melontarkan muntah angin...eee tak suka..lah...tak suka lah...tak suka lah..hanya sendawa angin jer...pagi-pagi lalu makan..tapi masuk tengahari mulalah berfikir dalam pale otak ini nak makan apa...eee...sangat tak suka...bila fikir balik..cepatlah berakhir semua ini..tengok orang lain makan sedap jer...bila tang aku jer ini..aku kuis-kuis nasi itu sampai tak de rupa dah...mula lah aku dah tak de selera nak makan nasi..masa peknen kan qas dulu ...hampir 8bulan aku tak makan nasi...asyik makan mihun je ...mihun..mihun dan mihun...sekarang ini aku tengok mihun pun macam tak lalu jer...ini baru nak masuk 3bulan...menunggu saat untuk masuk ke 4bulan..sangat tak sabar..supaya cepat keloyakan dan kemabukan ini hilang..tingggg....

No comments:

Post a Comment