Thursday, April 5, 2012

Nyampah orang tak tentu pasal...

aku rasa pembawakan kut...tapi memang aku rasa keberangkalian kenyampahan ...hahaha...ada ke ayat kenyampahan..huhuhu...tapi memanglah...bukan apa...aku sekarang tengok orang terlebih peramah sangat aku jadi menyampah pulak...dalam hati sampai terdetik lah bila dia ini nak berhenti bercakap ini...???aishhhh....aku bercakap panjang tak pe pulak...huhuhu...ada lah seorang manusia kat tempat kerja aku ini...setiap kali masuk ofis aku mesti nak usik aku lepas itu cakap merepek2...aku mula-mula itu layan jugak...lepas itu aku rasa cam kenyampahan pulak tengok lama2 dia membebel ....lepas itu boleh pulak nak menggatal tak tentu arah...eee meluat pulak aku tengok...dah bercakap itu entah apa2...tak ada motif aku tengok kadang2...sampai sekarang ini kalau setiap kali dia masuk ofis mesti muka aku takkan senyum kat dia...takkan bercakap satu patah perkataan pun kat dia...aku serik kut..dan takut pun iye...kang aku cakap sikit dia pulak lebih2....rasa macam aishhh kalau bertemu muka dia....memang malas nak pandang lah...

ok satu lagi pembawaan...malas nak taip ...boleh..???bersawang dah ini ar...jup jup aku amik penyapu jup buang sawang...huhuhuhu....

No comments:

Post a Comment