Tuesday, April 10, 2012

keredhaan itu penting ...

keredhaan itu penting...di saat terlihat sekujur tubuh yang sudah tidak bergerak lagi...menitik2 air mata tanpa henti..sungguh aku bertanya dalam hati ku...redha kah aku???
disaat abang ku berkata sudah tiba masanya....menitik lagi airmata ini seolah-olah tidak rela melepaskan sekujur tubuh kaku itu pergi meninggalkan kami sekeluarga...redha kah aku???
sesungguhnya keredhaan itu amat penting...sehingga ke saat aku mencium dahi yang sejuk itu...aku menahan sedih yang takkan aku lupa sepanjang hayat aku...redha kah aku??
alhamdulilah...sebenarnya aku redha...kerana sudah hari ke 4 ini Allah tenangkan hati yang naif ini...supaya pemergian itu merupakan pemergian yang aku telah redhai ..

semoga ketenangan akan menjadi milik kami semua...Insyaallah..

No comments:

Post a Comment