Sunday, April 8, 2012

Abah Dah Tiada ....

percayalah jika ditanya dalam dunia ini apa manusia yang paling takut kehilangan...jawapan insan yang melahirkan dan membesarkannnya..iaitu insan yang melindungi nya sehingga dia bergelar insan yang paling dikagumi...ABAH....telah kembali ke rahmatullah pada 6/4/2012 jam 10.15malam...mungkin tiba masa nya dan ajal nya...sebab kematian itu pasti sejak kita dilahirkan dibumi Allah ini...tiada kata yang dapat menggambarkan kesedihan bersarang dalam hati ini...luluh hati melihat muka Abah ketika dah dibaluti dengan kain kafan..sedih, pilu Abah kini sudah tidak bergerak lagi...tetapi kenyataan itu memang pedih...itulah yang aku dapat lihat yang takkan aku dapat lupakan dalam seumur hidup ini...

terima kasih Abah : jadikan saya Manusia yang kenal akan hukum Allah..

terima kasih Abah : menjadi pelindung saya sehingga saya mengenal dunia ini..

terima kasih Abah : kerana menjadi segala-galanya dalam hidup saya...tanpa abah saya takkan berada didunia ini....



al Fatihah..semoga abah ditempatkan dikalangan orang-orang beriman..

1 comment: