Monday, March 19, 2012

Mood ke laut..

Minggu ini aku rasa mood aku ke laut dengan demam nya..dengan badan lenguh2 nya..aku takut jugak aku ini kena demam denggi tapi tengok badan memang tak adalah bintik2 merah kat belakang badan ini..aku demam pun sehari je,tapi macam tak demam,boleh balik rumah mak aku,pergi jalan2 kat aeon rawang lagi,aku ini boleh jadi duta aeon itulah,asyik muka aku je yang pergi sana,sekarang aku tengah tunggu panggung wayang buka je kat aeon lagilah agaknya aku jadi penonton setia kat sana..hehe..dah tak pergi dah tengok wayang kat the curve or kat OU..*dengandadakedepan* hahahaha...Entry apa2 je aku taip ini memang mood ke laut betul..
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment