Monday, March 12, 2012

cerita anak....

selamat petang...

baru nak hapdate setelah dapat idea ini..huahuahua...actually dah lama tak cerita pasal qasrina kan...sekarang ini dia dah sangat petah bercakap...janganlah salah cakap ker cakap ko lupa ker...mesti dia akan kata "ibu ini macam makcik lah"..kureng asam jawa kan...hahahaha...aku banyak kali dah terkena dengan dia ayat dia itu...
lagi satu dia suka cakap tau "apalah ibu ini"...bila aku kata "ala dik ibu lupa lah nak beli sabun mandi adik..."..terus dengan selamba dia jawab "apalah ibu ini"...eee geram je tengok ayat ko itu kan...
lagi satu kalau naik kereta kan...dia selalukan duduk depan (padahal berdiri) .....kalau nampak kereta itu macam dekat dengan kereta aku kan..mulut dia mula la asik lah "eh", "oh", "eh.."eh ibu ibu"...macam2 bunyi tau...nasib dia tak jerit mahu stereng aku berpusing kang...aku ini senang jugak tanjat ini....hehehehe...
tapi apapun bila dia kurang cakap sehari rasa rindu pulak (tapi setakat ini tak pernah lah dia berhenti bercakap)...sekarang ini tak boleh lah berpisah lama2 dengan dia...hari itu masa pergi berkursus kan...3hari itu rasa dah lama lah...teringat2 jer gelagat dia....huhuhu....
apapun itu je lah si pengubat luka,rindu , cinta aku...
lagi satu sekarang ini qas dah totally tak pakai pampers dah...sangat jimat okess...dia yak pun dekat mangkuk jamban dah..(kasaq betul ayat)..hahahaha...

oklah bai...

2 comments:

  1. senang ek bile anak x pakai pampes..byk jimat..

    ReplyDelete
  2. senang banyak jugaklah...cuma susu susah sikit nak kurang...tetap makan nasi lepas itu mesti nak susu jugak...ala nanti ko pun jimat jgk...hehehe

    ReplyDelete