Monday, March 26, 2012

Bleeding

hari jumaat lepas aku bleeding sikit...sebab aku aktif sangat jumaat itu...rehat lama ...aku pergi berjalan-jalan kat Mines itu...so masa balik itu aku tengok kat panties ada macam darah...aku dah suspen dah ....kang jadi apa2 tak ke payah ....so aku pun balik itu pergi singgah klinik kat bukit jalil itu...doktor pun tak cek apa...dia juz terangkan kenapa aku bleeding itu..doktor suruh aku banyakkan rehat...jangan bergerak banyak sangat...kerja pun tak boleh buat berat2...yang kelakar nya aku silap bagitau tarikh last period aku...sedap je aku sebut 5.3 last period aku..hahaha...doktor itu punya muka dah tercengang dah pandang aku...yang aku dok memikir lagi..hehehe...sekali aku fikir2 balik ...eh silap doktor 5.2....senyum sumbing je aku..hahahahaha....sorry dok...!!hehehe...


No comments:

Post a Comment