Monday, March 5, 2012

berkursus English ler kita di Melaka ....Day 1...

salam 1 Malaysia..

selamat hari isnin...gagaga...badan penat lagi ini...berkursus ...makan sedap semua tapi badan sakit..hahahaha...otak pun sakit...hahahahaha...hari pertama, aku dan 2 lagi kawan opis naik kereta syarikat..pergi ler bertolak ke Melaka pukul 11.00 pagi...hahaha...awalkan..sebab pemandu yang lain sibuk dengan LTDL...pemandu yang tinggal bukanlah yang pilihan dihati..maksudnya ....pemandu kami ini agak slow lah yer..very the berhemah...dan tak tahu jalan....so masa aku n the geng ini bertolak sampai hotel pun dah dekat 2.30 ptg ok....kursus start kul 3.00ptg...memang terkejar2 aku rasa....dah lah masuk2 melaka dah sesat...biasalah pemandu itu tak tahu jalan banyak ...terpaksa lah kami redha dengan ketentuan itu..hahahaha....

so sampai-sampai hotel g makan dulu kat medan selera sebelah hotel itu je...ohh lupa hotel aku duduk ini...Pantai Puteri Resort, Tanjung Kling, Melaka ye uollsss....jangan lupa datang...tak silap aku harga pun ok...tapi lupa lah..hotel ini baru lagi...baru setahun lebih buka...so agak baru lah semua nya dalam bangunan ini...furniture nampak cantik n bersih je lagi..hahahaha..





tadaaa...awal2 lagi dh muka aku..hahaha...ini dah kekenyangan dah masa ini....hahaha jgn pandang perut aku yg tutt....


depan itu ada laut...sangat indah pemandangan kat sebalik pokok2 itu...wah terjiwang plak rasa nya..hahaha...



ini suasana dalam bilik...nyaman je..hahaha....





jeng..jeng ini tilam nya...wah rasa nak tidur plak..hahaha...ini aku panggil bantal gemok..hahaha...tengok bantal belakang sekali mmg gemok kan...


ini ruang legar kat hotel itu...tantek tak...ini masa tea break....kelas terus start kul 3.00 ptg itu jugak...




ok sambung lagi...daaaa....

No comments:

Post a Comment