Thursday, February 23, 2012

tukar lagi ...

selamat pagi...

huhuhu..sopan tak...selalunya main sergah je..hahahaha...eh uollss lain tak i punya layout....macam orang kisah tengok layout aku..hahahaha..perasan betul...hahahaha....aku punya suka lah..huhuhu...

eh ada cerita tau ....tetibe kan..bukan apa ...aku tak suka lah lelaki busy badan ini....henpon orang sibuk nak skodeng....sibuk nak tengok apa orang taip kat henpon ini...eee rimas lah...kepochi gile...padahal lelaki ini dilahirkan bukan untuk kepochi k...eee meluat lah betul lah...ada dekat ofis aku ini...lelaki kat sini memang kepochi lah...bila bab ngumpat boleh tahan juga itu...pastu bila aku tengah charger tepon ada jer yang mengintai henpon aku...nak tahu apa isi dalam henpon aku itu...lorat giler kut...

bila bab aku nak tengok henpon dorang ini tahu lah pulak tak bagi kan...poyo betul kan....bila aku taip apa-apa kat pc aku ini...ada je yang mengintai...kebanyakan lelaki lah yang ngintai nak tengok apa aku taip...grrrr....sibuk betul lah...

dah lah itu tak nak cerita dah buat sakit hati jer...daaaa.....

No comments:

Post a Comment