Thursday, February 23, 2012

MAS vs JAPAN

firstly n first time aku memang tak tengok sangat pun game malam tadi Malaysia lawan Jepun...sebab dah tahu tengok pun tak de magic pun akan muncul ...cuma berharap dorang buat yang terbaik jelah...nampak nya tidaklah terbaik...aku tengok kat tv...tv1 ada tayang semalam rasanya...masa pertama je aku tengok pastu aku tengok drama kat tv9 Amarah Hawa itu....itu pun tukar-tukar channel ke tv3 plak...tengok Pelangi Kasih..

mula-mula bola itu aduh banyak betul Malaysia kena serang dengan Jepun...teruk juga si KFCM itu pertahankan tiang gol itu supaya tak dibolosi...bekerja keras betul dia kat situ...yang pemain lain aku tengok macam tak semangat jer...aduhai...dorang pun aku rasa lawan beriya-iya pun memang dah tak layak kut masuk Olimpik...tak pelah Malaysia ada hikmah tak dapat ke Olimpik ..kan dapat ke Olimpik kan lagi miang si KFCM itu kang...entah banyak mana lagi makwe dia kang..hahahaha...jahat aku...huhu

so aku pun dengan heaven nya tukar channel...malas nak tengok dah bola nya...huhuhu....

p/s: tolonglah jangan minta tiket free kat aku...tak de nya tiket free...aku bukan ada kena mengena dengan staf stadium itu pun...kalau ada dah lama aku hebahkan kat kengkawan ...idoklah aku simpan utk aku yer....

No comments:

Post a Comment