Friday, February 24, 2012

Lawatan Ke Rumah Orang Tua Al-Ikhlas..

Selamat pagi..

Hari sabtu esok ..opis aku ada anjurkan kerja amal untuk menyucikan hati dari kekotoran ...hahahaha...(bangang nya statement aku ini)...hahahaha....so aku baru je habiskan taklimat berkaitan lawatan itu...aku diletakkan bawah kumpulan Dapur..(Memasak & Penyediaan Menu)....wow...kagumnya gile...sebab hidup aku ini asyik duk dapur je lah agaknya....balik rumah pun duk dapur je...ini buat kerja amal pun dapat tugasan dapur juga...harus pitam ini..hahaha...

dah ler terpaksa bawa anakanda tercinta itu..harap-harap mulut qas ini control esok..jangan dia menegur terkebil-kebil pulak muka orang-orang tua kat situ kena teguran mulut tanpa henti anak aku itu kang....

risau juga dibuatnya esok dia nak tido ...takper pandai2lah ko nak...esok ibu campak ko kat rumah itu..pandai2 lah aku nanti...nak tido ...tido je atas lantai nak oiii....hahahaa...gile jahat...

so gambar akan menyusul kemudian..hahahaha...kalau aku rajin nak upload...hahahaha...


daaaa.....berjumpa lagi....

No comments:

Post a Comment