Tuesday, February 21, 2012

hari ini hari SELASA..murid2 semua...

sempena hari SELASA...ofis aku ini semua diwajibkan pakai baju rimau mengaum...yang paling kelakar hari SELASA makan lunch kat tempat makan yang dekat-dekat jer ....tak berani nak pergi makan jauh-jauh nanti ada harimau kumbang kejor pulak kang..hahahahahaha...

so sempena hari SELASA ini...aku tunjuk ler gambar aku yang agak cun ini...
huahuahua...lalalalala


abaikan yer mata n dahi ku yang berminyak itu ..punca berminyak sebab aku pakai bio oil kat muka aku...sebab nak cepat punya pasal...tiap-tiap asik berperang dengan jem...rumah aku dengan tempat kerja adalah dekat 15minit je dah sampai..tapi bila jem jadi 1jam...wadeehekkk....

so inilah gambo pertama pakai baju rimau ngaum ini...huhuhu...

No comments:

Post a Comment