Wednesday, February 22, 2012

Dikelilingi lelaki gatal

Seremm tak tajuk kat atas itu,aku bkn serem aku geli lelaki2 gatal macam ini,bkn apa tiada langsung hormat dengan perempuan..!!dahlah gatal bercakap lucah pulak itu,bercerita lucah..geli kan.rasa nak sepak mulut jantan macam ini..nak melucah tak kena tempat..bercerita pasal benda yang aku rasa tak patut..rasa dh gersang sila lah kahwin..jgn memalukan diri sendiri..ingat perempuan suka ke lelaki suka bercerita lucah ini..tak suka okesss..pengakhiran nya lelaki juga yang malu okess sebab bercerita bukan2...hmm tak suka betul lah *kan dah teremo aku ini*..
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment