Friday, February 3, 2012

dah sebulan dah ini....

dah sebulan dah berlalu...dah masuk bulan 2 dah ini...sekejapan je kan....yang pasti hidup perlu diteruskan tanpa henti...dan dah sebulan juga aku xperiod...elok benar lah itu...alahai...pening-pening kepala aku ini..asyik pikir ini kenapa tak period ini...ke sebab stress...nak buat UPT..tak terbuat-buat pun...tak ada hati pun sebenarnya...huhuhu...yelah tengah krisis macam-macam ini jadi tak happy pun kalau ada orang baru dalam rahim ini....harap2 lah hati ini redha kan....

No comments:

Post a Comment