Tuesday, February 21, 2012

dah daftar nuffnang dah

wah baru hari ini dapat daftar Nuffnang ...sangat mengujakan...hehehe...lepas ini boleh semangat nak berblogging lagi...huhuhu...

hari-hari aku sebelum ini aku lalui dengan jaya nya..walaupun hati masih bernanah dengan sikap si lelaki....sampai member aku pun tanya macam mana aku boleh sekuat ini...aku jawab senang je sebab hati aku dah kering dah...kecut dah aku rasa sekarang ini...huahuahua....

teruskan hidup...buat tak tahu...bercakap bila perlu...cakap lebih-lebih pun tak sukakan...cakap benda yang penting je lah kan..itu lebih baik kan....

ok sambung nanti....

No comments:

Post a Comment