Wednesday, February 29, 2012

bercuti selama 3hari tapi...

Salam pagi..eh yeke pagi lagi..huhuhu...ngeee~

apapun tajuk kat atas gempak je padahal ..memang pergi bercuti tapi kata ganti lain berkursus...huahuahuahua....aku berkursus lah weh kat Tanjung Kling, Melaka...bercuti dari kerja tapi otak berfungsi untuk kursus pulak itu...masa mohon macam eh best je kan..alih-alih bila dah dapat alahai malas pulak nak pergi..sebab nak tinggal kan puteri mada2 aku itu...apapun semalam aku dah hantar  puteri aku itu ke jalan yang benar semalam ....hahahaa....ke jalan rumah mak aku kat Rawang...senang sikit...nak suruh ayah dia jaga macam dah payah...sebab kerja syif...cuti pun dah tak boleh...


so nanti aku dah balik dari Kursus baru aku upload gambar...harap2 lah aku ingat nak ambik gambar...hahahaha...

ok daaa.....

No comments:

Post a Comment