Tuesday, February 21, 2012

anak ku yg wow...

layan je pict...

scrolll downnnnnnnnnnnnn...

makin banyak keletah cik qas ini yer....kadang-kadang bercakap tanpa henti..dah boleh record guinness itu aku rasa..bercakap tanpa henti..letih lah dengar kadang-kadang...smpi aku tak tahan ...qas boleh senyap sekejap tak...???sekejap senyap tapi adalah 2minit je kut dia senyap...



 mata sepet sebelah masa ini....


 abaikan ye tetiak kat sebelah itu yer...nasib baik bertutup kalau tak ...tak lalu nak tengok..hahahaha



tengah kira utang piutang...





lebih kurang je gaya nya...

dah macam iklan gigi...aduhai gigi ko qas kenapa lah jadi macam gini...payah..payah nak pakai braces nanti...


ini paling tak menahan...



-













-












tengok ler bawah lagi....













-














-









-












-










mari-mari...adik manis...saya ada jual carpet ...mari-mari...manyak murah....hahahahaha...dah macam bangla angkat carpet dah qas oiii.....
gagagagaga

No comments:

Post a Comment