Wednesday, January 18, 2012

kalau tak buat kenapa nak terasa...

kalau orang tulis sesuatu dalam laman sosial ini ...kalau kita terbaca ke...ke tertengok kita status itu...tak payahlah kita nak komen seolah-olah macam kita tak puas hati dengan status orang itu...itu semua secara kebetulan...tapi pada aku kalau tak buat kenapa nak terasa...senang je...orang yang tulis sesuatu status kat laman sosial ini hanya sekadar menulis sahaja...tak berniat apa-apa pun...tapi orang yang membaca ini nak terasa lebih-lebih lepas itu sebarkan perkara yang tidak patut kepada orang lain...

aku rasa memang tak patut lah...kenapa nak terasa lebih-lebih macam ada kena mengena je status itu dengan diri sendiri ek???kalau ada kena mengena diam-diam cukuplah...sendiri fikir lah..bila dikeohkan nampak sangat sebenarnya terkena kat hidung sendiri kan...so bertindak bijak..tak payah nak sampaikan bukan-bukan...dan jangan sekali-kali menyampaikan status itu tanpa bertanya terlebih dahulu...orang yang bijak takkan bertindak melulu tanpa usul periksa....dan nampak sangat orang yang bertindak melulu ini orang tak bijak sebenarnya...huhuhu..*sambil senyum sinis*

No comments:

Post a Comment