Thursday, January 26, 2012

Bahagia je...

noh hujan mizz nina

Bahagia je kan tengok gambar kat atas ini...Mizz Nina N Noh Hujan ini...seronok tengok couple ini...tengok gambar-gambar bahagia ini terus rasa diri bahagia jugakkk....awww...

gambar majlis pernikahan farah lee dan ally iskandar

ini pun pasangan baru berkahwin ini pun aku suka tengok...sangat sweet...dan mereka rupanya baru kenal dan terus berkahwin..kira nya dorang ini tak bercinta lah..lepas kahwin baru bercinta..sweet kan...aku rasa bila macam ini lagi bagus...ini bercinta dekat bertahun-tahun tapi akhirnya perkahwinan hancur jugak...sebab akibat terlalu cinta hati pun rasa kecewa juga kan...tapi macam ini bagus ...masing-masing baru nak kenal hati budi masing-masing...jaga hati masing-masing..semoga mereka-mereka ini terus bahagia...hingga ke akhir hayat mereka...

p/s:berharap adakah sinar bahagia buat diriku....

No comments:

Post a Comment