Wednesday, December 21, 2011

Poyo giless babassss..!!

pernah tak seseorang yang tetibe nak bertanya tapi tetibe melenting....ko rasa poyo tak orang macam ini...pe kes ko melalak tetibe..padahal ada sebab lah kenapa aku nak buat macam itu...ada sebab k!!! ......tetibe ko melenting apasal nama aku tak de dalam senarai itu kenapa....????apa masalah ko sebenarnya....!!!aku tak nak letak nama dalam senarai itu sebab aku tak nak bertembung dengan seseorang itu...seseorang itu pulak pernah serang aku tanpa juga usul periksa...macam ko tetibe serang aku itu...seseorang itu macam ko lah!!!!serang tanpa usul periksa!!!ee tak faham betul lah...bukan saja-saja aku tak nak naik tau...aku ada SEBAB!!!aku rasa manusia macam ini tak boleh tengok orang senang hati lah...dia tak boleh tengok orang gembira...dia pergilah buat cerita ntah apa-apa kat orang...macam orang buat salah besar dengan dia....padahal aku tak pernah usik dia...cerita hal ko pun aku tak pernah tau...tapi tetibe tadi ko nak usik aku...aikk...mana adil macam ini...apahal nak timbulkan isu...sedangkan aku tak kacau pun hidup ko...!!!tetibe aku masuk ko nak timbulkan isu...perghhhh....

aku tak kisah tapi janganlah tetibe ko nak melenting macam aku buat silap besar pulak dengan ko...berfikirlah rasional kenapa aku buat macam itu...ko tak payahlah nak melenting tak tentu pasal...alahai tipah...

hidup aku dah cukup stress ini...cuba jangan tambah kan lagi..boleh tak...???

No comments:

Post a Comment