Wednesday, December 21, 2011

Pengumuman

dengan ini aku mengumumkan ...rumah yang aku nak beli dekat desa petaling itu...aku tak jadi beli...tak jadi beli...sedihkan....aku sedih sgt ...n frust sangat...sebab aku rasa sakit hati dengan biokrasi bank ...hmmm....mencik...mencik...rumah itu tanda nya bukan milik aku lah itu...tiada rezeki...tak pelah..pasrah je lah...nak buat macam mana kan...sewa lah sampai ke tua....esok lusa bila tua itu kalau anak nak jaga boleh lah aku duduk dengan anak-anak lah....kalau anak-anak tak nak jaga ....aku duduk lah rumah orang-orang tua itu..entah-entah lagi bahagia aku kat rumah orang tua itu...hurmmm....

sekian....ceritera sedih aku...

No comments:

Post a Comment