Wednesday, December 28, 2011

cite McD

semalam tetibe tingin tekak ngada-ngada ini nak makan McD yang baru tu ..apa property ek..eh prosperity...geliat lidah nak sebut...dasar kampung betul...eh tak boleh tulis dasar nanti kena lagi aku..hahahaha..ada aku kesah!!!huahuahua....eh apa melalut ini..ishk..ishk...sambung-sambung cite McD ye...pergi le makan kat Petronas kat tepi highway kl-seremban...ala tak ingat lah apa nama petronas itu...huhuhu...selalu pergi situ tapi lupa je ...biasa lah mak timah mmg macam ini..huhu...eh lalut lagi..ok.ok....lepas itu kat situ memang ada McD yang dirve thru juga...lepas itu aku dengan 3 lagi kawan decide nak makan kat situ je lah...sekali nampak ada parking betul-betul pintu masuk McD...punyalah cepat-cepat aku putar stering...nak parking depan-depan itu juga...huhuhu..sekali dah parking...masuk-masuk je McD...hambek ko...orang beratur sampai depan pintu..nasib baik masuk McD tak buka pintu beso-beso...kalau tidak habislah orang kat dalam kena hentak dengan pintu..hahaha...so mula-mula macam redha je nak beratur...alih-alih tak pe lah baik drive thru....so masuk dalam keta balik so gerak ke drive thru..mak mencik-mencik...keta kat drive thru pun banyak tau...eee....mula lah kan...dengan keadaan yang panas terik...ceh cerita nak gempak je..huahuahua...akhirnya berjaya juga beli prosperity yang sedap itu....huahuahua...


aku beli sampai dua...*ok tipu*...hahaha...xkelakar ek??

No comments:

Post a Comment