Tuesday, December 13, 2011

badge FB

kalau tengok badge fb aku dah tak de kan kat sebelah kiri ini kan...aku dh pun tak aktifkan dah fb aku itu...aku dh create baru...tapi aku malas nak letak situ..susah lagi aku kang...malas...segala-gala orang ingin tahu...tempat kerja aku dulu tak seteruk bz body tempat kerja aku sekarang...ikutkan staf gomen dulu lagi ramai...badan berkanun juga tapi tak lah jakun macam sekarang ini...semua perkara nak bz body...staf sekarang tak sampai 500 orang pun tapi bz body mengalahkan staf ofis lama aku dulu je..dulu lagi dah beribu staf tapi tak bz body macam ini...rimas rasanya...bercerita dan mengumpat sesama...tapi boleh bawak cerita-cerita palsu kat orang lain..apa orang tulis dalam fb semua nak tengok n KAJI...!!!...poyo kan!!!aku pun rimas kekadang...aku pun bz body juga..tapi tidaklah menyampai kan berita-berita palsu kat orang lain dengan melebih-lebihkan cerita tak sepatutnya..!!

dah lah itu ...bila fikir geram pulak...tatatata....

No comments:

Post a Comment