Thursday, December 15, 2011

aku rasa bulan ini paling stress rasanya....

hmm...hmm...(ngeluh ok ini)...huhuhu....sebab aku rasa masalah bertimpa-timpa lah..dengan peristiwa diserang nya...peristiwa nangis-nangis gerrrrrammmm...!!!ini semalam terbaru sekali ...loan rumah aku tak lulus...vavavavava..bertimpa-timpa tak masalah aku...tak termasuk masalah kewangan lagi..aihhhh.....lotih mak...lotih...dah 2 bank aku buat still tak lulus juga...alasan high commitment...demand ar bank sekarang..rumah aku berapa puluh ribu K je ...bukan nya beratur ribu tau...aku rasa macam eeeeeeee  sangat geraammmmm k....ada sorang lagi member aku buat loan rumah juga...kawan aku ini pun tak lulus juga...sebab ada orang bagitau dia..jangan buat loan hujung-hujung tahun..bank akan demand tak bagi punya loan itu...nak buat biar awal tahun..ngada-ngada kan bank sekarang...hangin je aku dengar...aku sampai macam putus asa dah sampai sms dah lawyer company yang jual ini....nak tanya opinion dia macamane...tapi boleh tak berbalas...dasar la habau punya lawyer...!!! eh tak boleh sebut dasar nanti jadi isu lagi....!!!hahahaha....kahkahkah...ada mak kesah...dasar ialah satu ayat ok...hahaha...eh melalut pulak aku..hahaha..

so sekarang ini berbelah bagi samaada nak minta balik deposit rumah balik atau tidak...sebab bukan sikit tau aku bayar...3k deposit nya...itu lah mungkin silap aku juga sebab beli tanpa cek kat bank dulu status aku itu...tapiiiiiiiiiiiii...........rumah aku itu pun bukan mahal pun..rasa macam boleh lulus je kan...confident lah sangat konon nya...padan muka aku kan..hahahaha....huhuhu..sian aku...kesian kat aku kan....kesian nya la kan kat aku....sian aku..eh bape banyak kesian daaaa.....lalalalalala....

No comments:

Post a Comment