Monday, December 12, 2011

ahad yang berlalu ...Wangsa Walk & Carrefour

hari ahad semalam ...g jalan-jalan dengan anak buah n kakak aku....dengan qasqas sekali....g wangsa walk...aku setiap tweet n fb member-member yang tahu berapa harga parking kat sana....akhirnya ada yang bagitau sejam RM 1.00...dan akhirnya pergi lah juga ke sana...huhuhu..sampai-sampai cari parking dekat 10 minit ok..agak lama bagi aku .....hahaha..sebab tiada parking bwh tanah...aku tak nampak pulak semalam parking bawah tanah dia kan...so akhirnya dapat parking...agak menapak jugak lah...huhu...

dengan qasqas nak berdukung nya...hmmm sabar jelah...huhuhuhu...


dah masuk dalam...ingat nak cari tempat makan...tapi tak de yang menepati citarasa...banyak makanan yang diragui kehalalan nya....akhirnya round-round dekat 2jam terus kakak aku nak g carrefour pulak..dia tingin nak makan laksa shack....so masa jalan nak ke parking itu...dah lah berdukung je kan qasqas nya...dia siap pesan kat aku macam ini..."ibu jangan nak g work yer..."..hahaha...*tetibe kan...*

dah masuk keta ....aku beli rotiboy...dia makan lah rotiboy je sikit je...sebab dah minum air ribena banyak kan sebelum itu kan...hmmm sabar je lah..aku pun beli lah white tuna sandwich...dah lama tak makan...dulu masa kerja promoter dulu kt klcc selalu makan rotiboy sandwich...sedap betul..hehehehe...

akhirnya dah sampai carrefour...cari-cari jugak laksa shack tapi dah tak de lah kedai nya....banyak branch itu dah ditutup ....dekat giant kota damansara pun dah tak de....huhuhuhu...agaknya dah bankrup kut..huhuhu...

akhirnya melantak kt Jom Bali...hmm boleh lah ...harga berpatutan ...dan makanan pun banyak...hmmm....tapi perasan tak...tak de gambar makanan kan...sebab aku tak mood...gambar qasqas pun aku tak de ambik sebab aku tak de mood betul...huhuhu...minggu yang sedih dan moody bagi aku..nasib tengok muka anak tak lah sedih dan sakit sangat hati..huhuhu..

itulah ahad yang berlalu bagi ku...walaupun sebelum ahad itu...ada peristiwa yang aku simpan hingga akhir hayat ku....pfffhhh..:(

No comments:

Post a Comment