Monday, December 5, 2011

Abah sesak nafas...

sabtu pagi pukul 4.30 pagi abah diserang sesak nafas...hampir hilang separuh nafas abah....waktu itu memang aku ada kat rumah rawang....kakak aku kejutkan aku...dan dalam terkejut juga aku bangun...huhu...tapi memang masa dan ketika itu..abah memang macam dalam keadaan nazak...tak berhenti mintak maaf kat kami berdua...abah suruh kami berdua doa kan abah lepas solat selalu...(hukhuk)...sedih dah tapi airmata tahan je....hukhuk...



my abah (kanan sekali) ini gambar lama ...tahun 2008....


masa ini aku peknen qas ....tunggu masa nak beranak je...


bila tengok gambar ini..baru teringat dah lama tak bergambar dengan abah...hukhukhuk...setiap kali pandang abah...dah tua dah abah....muka semakin kedut....umur nya pun sudah 84tahun....moga segalanya dipermudahkan oleh Allah s.w.t dalam perjalanan hidupnya...amin...








No comments:

Post a Comment