Wednesday, November 9, 2011

Sesi melantak @ Paparich...

gambar fresh dari ladang ini...sila tengok gambar...dan tahan air liur meleleh ok uollssss...hahaha....


ini liza punye(member opis)



ini ara punye...('pengasuh' anak aku dulu)..hahaha...member ofis juga...

ini aku punye....lalala...mangkuk besar dari muka aku lagi..penuh pulak itu...tak larat nak habiskan ..padahal dah berkongsi 4 orang...

kitaorang pergi 4 orang kan..tapi apasal ada 3 gambar je...sebab lupa lah nak tangkap gambar satu lagi makanan dak ofis aku punye...hahahaha...mesti tacing hati ayam dia itu..hahahahaha....sebab kitaorang dah kelaparan ok masa itu....cadangnya nak melantak kat gerai tepi jalan akhirnya dah tutup ...sebab lupa yang gerai tepi jalan itu orang kelate ok...mesti cuti lama raya2 korban ini..hahaha...



ini menu...tonggang terbalik gambo nye..hahaha


rich nya papa itu..hahaha


dan last sekali bayaran keseluruhan..*bunyi mesin duit kuarkan resit*...=rm 68++..lalalala
dengan ini saya berpuasa untuk sebulan...huahuahuahua....

No comments:

Post a Comment