Friday, November 4, 2011

Selamat hari raya korban...

ingat lagi raya korban tahun lepas..memang berduka betul lah aku..tengok2 member ofis balik awal ...aku je yang tinggal masa itu..sedih sangat...rasa dah tak nak dah dalam keadaan macam itu...sangat sedih ok....tak rela..tak rela...hahahaha...

so raya korban tahun ini aku balik kampung ayah qas...doakan lah semoga semua nya selamat...malam ini baru bertolak balik ke Pahang...moga Allah lindungi perjalanan kami pada malam ini...dan tentu nya janganlah jalan jem nanti aku mabuk n pening ok...arghh tidak sanggup k....

so

SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA....

No comments:

Post a Comment