Monday, November 14, 2011

pernah tak terasa dengan kawan....???

aku baru aje terasa dengan kawan hari ini...aku kenal dia pun dah lama...bukan apa ....kadang-kadang..minta pertolongan pun yang kecil je..tapi jawapan yang diterima macam sakit pulak hati aku ini...bukan nak mengungkit lah..tetapi pertolongan yang besar yang aku berikan sebelum ini tak pernah pun aku merungut...sebelum ini dia buat semua urusan ...siapa yang dia yang ajak...padahal aku minta pun perkara yang simple je...tapi jawapan dia memang buat aku terasa lah..memang aku rasa macam ...macam ini ke kawan..!!????

No comments:

Post a Comment