Tuesday, November 22, 2011

Pasar Siti Khadijah dan hari terakhir di Kelantan..!!

Pagi sebelum pulang ke k.l..singgah dulu rumah pengantin....so Nik sedihlah nak tinggal kan kelantan..bukan sebab sedih nak tinggal kan ko..hahahaha

Masa kat rumah Nik..ada lah sesi gurauan kasar..hahahaha...boleh tanya...dah ke Nik...???hahahaha....jawapan sangat mendukacitakan ok....bendera jepun berwarna merah...hahahaha...sian abang Suam.....!!!hahahaha

ada lagi gambar ..tapi malas nak letak..boleh cm gitu...


so yang ini gambar last k...hahahahhaha...



ini kat pasar siti khadijah...nampak sikit je barang kan..padahal...penuh ok bonet ...nasib lah bwk keta...bawak bus mahunya penuh bas itu...itu pun aku ada hati nak beli tikar...bukan tikar g pantai itu...tikar buluh...tapi aku telan liur jelah..menumpang kan atenya...sedar diri...masalah nya murah oke...dalam rm 30 je...ada ke kat k.l ini dapat rege murah cam gitu...ce cari...idok ada nya...eh udohle tak puas hati pulok..

*tapi kan teringat2 je tikar buluh itu....
Nik boleh tak akak kirim kat ko...huahuahua...

No comments:

Post a Comment