Tuesday, November 22, 2011

Pantai Cinta Berahi...Berahi pulak rasanya...muahahaha...

malam selepas kenduri Nik itu..kami pung berjalang-jalang..ke Pantai Cinta Berahi...tapi dah tukar jadi Pantai Cahaya Bulan....

nampak satu pinggan ...kiranya macam sopan lah konon nya kitaorang ini kan...padahal ini pinggan pertama...sekali letak...habis ok...dasar semua pelahap antarabangsa...tinggal lidi je kut tak blh telan..kalau tak dah selamat dah semuanya...akhirnya tambah 2 pinggan lagi...hahahaha....sekelip mata jugak di telan dan dimamah dengan rakus nya...hahahahaha...


Lepas itu tiba -tiba terpaksa makan kat dalam sebab nak hujan..mula2 konfiden je aku...bkn hujan ini ....angin tolak air pantai so rasa macam hujan..hahahaha...sekali datang budak pelayan itu suruh kitaorang masuk dalam kedai...kahkahkah...*tetibe malu sedepa...

ini menu kedua...wah kelas ...td seafood cucuk itu  pembuka selera..*dasar perut pelahap...pembuka selera konon..hahahaha...




ada lagi menu nya tapi kannn....segan lah nak ltk ..nanti nampak benar pelahap nya..hahahaha




ini kat dalam pulak...pindah tmpat...



itu dia..makan tak hinggat...aku dah pandang dah kamera itu...sedap ok..n murah...9 orang makan/minum dalam rm 150/-(termasuk seafood goreng tadi)...

ini lah gerai nya..betul-betul berhadapan pantai cahaya bulan ini...so boleh mencuba ok...tapi bila kat kelantan je lah....


gambar comel...tengoklah k..











-












-












-










-











ok gemuksss...mencik.....!!!!!!!!!!!


inilah kawan-kawan yang memang best...rombongan cek bedah..eh???

No comments:

Post a Comment