Wednesday, November 2, 2011

koleksi tudung makin bertambah(buat dalam nada suara doraemon...)..hahaha

bukan lah cantik benar tudung aku..tp itulah dah kumpul2...tengok2 banyak jugak ye tudung aku ini..mana tidak penjual bawa stok tudung...aku tengok...tengok je tak apa...ini beli terus...oh sungguh ok menambah koleksi yang ada....ini pun dh sebahagian aku dermakan kat rumah anak2 yatim...dan ada yg aku dah bagi dekat anak buah aku yang style syria punya....dah bosan bagi la kat orang dari aku buang kan ek....

so ini jelah tudung terbaru aku membuat koleksi n aku pakai oke..kesemua nya(semua ke aku pakai???)...huahuahua....








ini sahaja lah...sedikit sahaja sebenar nya...gempak tak..hahaha...tajuk nak gah je...hahahaha...kahkahkah...

No comments:

Post a Comment