Monday, November 21, 2011

hari bertuahku..ahaksss...

Assalamulaikkum...selamat petang...

hehehehe...tak sangka pagi ini dilimpahi rezeki tak disangka-sangka...kelakar pun ada...sebab pagi ini assembly opish ku....aku kat atas pentas tolong bagi-bagi hadiah...dan tak sangka dapat...ini bukan dirancang ok...ramai juga pertikaikan ...tapi big boss yang cabut ...nak kecoh jugak ke...kalau kecoh ...sila kecoh kat telinga big boss...kalau ada beran ar......dan bos besar cabut undi...dan pengacara umumkan orang nya ada diatas pentas.berapa banyak dan lah.....kahkah...aku ke???wah betul lah aku lah...gile cuak oke muka....hahahaha....tak sangka...tak sangka...tanjat gugurl....ahakssss....hahahaha.....senyum pun macam apa je...sengih sumbang je..hahahaha...


ini lah hamper bertuah nya...rezeki...:0


ini macam nak sembelih ayam..hahahaha...
-
-
-
-
-
-
-


-
-
-
-
-
-
-

 -
-
-
-
-
-

gelojoh kan..gagagaga


No comments:

Post a Comment