Wednesday, November 2, 2011

Can't Wait ...go to kelantannnnn.....

tak sabar lah aku nak ke kelantan...
lagi 2 minggu ....yeah...yeah...

suka...suka.
ada kenduri kahwin kawan ofis aku kat sana...
kawan ofis aku ini pun memey ore kelate...
so suami dia pun ore kelate juga...
so nik(kawan ofis bukan nama sebenar)....ko raya pun tetap kena balik kelantan...dua2 belah ko kena balik jugak...hahahaha....:)

apapun memang sgt xsabar...
mcm lah bercuti jauh sangat...dlm negeri je pun...jawapan aku ...ada aku kesah...yg penting i kuar dari k.l ini oke....

nak g wakaf che yeh...pasar siti hawa...eh silap siti khadijah....lagi apa...itu je aku tahu...masa pun terhad....so sapa yang suggest suh makan seafood..sorry k xpe kt k.l pun ada seafood...kat k.l pun leh bbq ke babique....lalalala...

so tengah bersabar utk menghitung hari ke kelantan...yeah..yeah...yeah....

No comments:

Post a Comment