Tuesday, November 1, 2011

birthday qas qas 3 YO ver.2.0.

tgk lah gmbr je...


terima kasih sesangat pada kengkawan yang hadir dan bagi hadiah utk qas ye...actually xkisah pun bg hadiah atau tidak...sebab aku buat makan2 ni pun utk menjamu tetamu memandangkan bukan senang nk bt makan2 ini...dahlah raya aku pun xbuat rumah terbuka pun kan...bajet hbs mcm tu je tuk raya pulak...ini ada bajet lebih sikit utk birthday anak..baiklah buat kan utk menjamu kawan2 dan keluarga...

terima kasih juga kat keluarga mertua datang jauh semata2 utk birthday qas...terima kasih jugak buat kakak2 aku yg byk membantu....

kepada semua yg hadir...terlebih terkurang harap dimaafkan yer...terima kasih kerana sudi hadir...(skema x ayat)...hahaha

No comments:

Post a Comment