Wednesday, November 9, 2011

Bff versi....

ok semalam aku pergi beraya rumah sahabat...skema tak ayat..hahaha...kt ampang..so member aku ini mak dia punya kuah kacang memang sedap gile...dah lah sedap gila pulak itu..huahua...

last aku jmpa member aku ini masa dia kawin lah..ala dia kawin bila ek lupa la...hohohoho...tapi tu lah last kali terakhir selepas itu asyik sms dengan call je lah..dia ini buta IT sikit...huahuahu..FB ke Twitter ke..semua ini dia tak ada...hahaha...kuno tak..gagagagaga...dia tahu balik kerja pergi kerja..hahaha..eh udahlah..lebih2 pulak kutuk nya..hahaha...so semalam aku merancang lah dekat seminggu tau dengan 2 orang lagi Bff aku...merancang punye merancang...akhirnya jadi..dia bagitau siap2 dia cuti hari selasa..sebab dia dah peknen kan ...nak masuk 7 bulan.....so rancang dtg semalam..confom jadi...

so aku amik member sorang lagi..yang ini ada anak...tp takut nak drive...baru eksiden sekali dah takut nak bawak keta...pastu nyusahkan aku nak kena amik dia je bila nak g mana2...*eh tak baik aku ini ngungkit*...lalalalala....aku pun g amik dia kat umah dia kat dagang..aku kelakar naik2 keta je anak dia jakun betul macam xpernah naik ...muka cuak pulak itu..macam aku nak culik dia...nama anak dia adam...muka cuak tak hinggat..hahaha...aku tanya member aku "apasal anak ko ini lain macam je...baru kuar dari hutan je..."boleh mak dia pun bengong jawab "anak aku memang macam ini"...hahahaha...pastu anak dia tengok muka aku macam tengok hantu...dia siap panggil aku takut...hahahahaha...jakun nye adam..hahaha...yang ini member aku paling subur...bunting pelamin...hahaha...aku siap ko xsempat2 dah gatal buat baby...gelojoh..bengang je muka member kena kutuk gelojoh..nasib aku cakap gelojoh ..kalau aku cakap ko kuat nafsu lagi ko tak tegur aku setahun agaknya..hahahahaha....

yang sorang lagi member aku ini terlebih2 pulak aktif nya...memang brutal lah...yang ini pulak ko janganlah ajak dia kuar jauh2 dari ampang itu..paling jauh pun KLCC je..tempat lain nanti dia cakap lah dia tak tahu jalan...bosan je...paling bosan g ampang point je..apa barang...member aku yang ini paling lambat dapat anak...dekat 3 tahun ok..masa dia kahwin aku baru je nak masuk sebulan peknen kan qas...yelah dekat 3tahun....lama lah dia tunggu...akhirnya pelbagai usaha..dia dengan suami pergi umrah berdoa dekat sana...alhamdulilah balik dari umrah terus lekat...rezeki Allah kan..so sekarang dah dekat 4 bulan..

yang tengah muka jakun itulah anak member aku itu..jakun tak muka dia..naik keta pun takut..tak faham aku..nasib hensem..hahaha..aku rasa member aku ini tertukar anak lah masa dia beranak kat hospital itu..hahahahaha..larikkkkkkkkk

*apasal anak aku kangkang besar sangat itu..adoyai*



dari kiri:mak adam jakun itu, sebelah itu baju hitam-peknen dah 7bulan(mak dia yang buat kuah kacang sedap itu),yang pakai baju pink itu le dekat 3tahun menunggu zuriat, dan aku lah..gemukk takkkk..???mencik..mencik...!!



we all dah kawan hampir 10 tahun...dah kenal keluarga masing-masing..hati budi masing2 dah...so memang diaorang kawan sejati..bila sedih dan ketawa..bukan senang ok nak cari kawan sejati ketika susah dan senang....alhamdulilah...mohon aku semoga kami kekal bersahabat hingga ke akhir hayat kami..amin...

No comments:

Post a Comment