Friday, November 25, 2011

Benci orang suka stalker ini!!!

Aku benci ok orang suka stalker ini...semata-mata ko buka fb itu nak stalker fb orang lain...WTF!!!!
Perkara ini terjadi kat aku ok...biasalah dah fb itu aku punya...suka hati lah kan nak tulis apa...bila fikir balik...aku rasa selama ini tak adalah aku nak buat fb itu macam diari aku...paling teruk pun aku meluahkan perasaan tak puas hati je...selebihnya mesti berkaitan benda-benda yang remeh...tak de kena mengena dengan sesiapa...

ada dua kejadian yang aku rasa orang stalker fb aku...

Kejadian pertama: kebanyakan semua yang berkaitan dengan member opish ok...dalam fb aku ada lah tulis satu macam peringatan kepada diri aku dan semua orang..niat aku tak pernah nak memerli sesiapa....dan aku menulis atas kesedaran diri aku juga...supaya aku tak terleka dengan perkara-perkara tak sepatutnya...tapi tak semena-mena aku dapat inbox messange dari salah satu member opish aku ini yang jugak add aku dalam fb...dan tak semena-mena dia nak terasa dengan status aku itu....pelik kan..????sedangkan aku tak berniat memerli sesiapa...dan nampak lah juga memang orang suka stalker fb aku..rasa macam tak adil...sebab aku bukan begitu....aku takkan sentiasa nak buka fb aku semata-mata nak stalker fb orang lain dan status orang lain...pada aku jangan terlalu sensitif...perkara yang sepatutnya disensitifkan...tidak pulak sensitif kan..

Kejadian kedua:dua hari lepas aku buat satu status dan aku rasa itu pun luahan hati aku...dan aku rasa kan...aku tak pernah add member opish aku ini....akan tetapi dia boleh tahu status yang aku tulis pada hari itu...sebab perkara itu terkena batang hidung dia...sebab dia berurusan dengan pihak yang aku sebutkan dalam fb itu...dan dia boleh suruh aku delete dalam fb aku tentang status itu...dan aku adalah syak 2,3 orang yang aku add dari bahagian yang sama dengan member opish aku yang aku tak add ini....akhirnya memang semua yang aku rasa friend dengan aku kat fb dari bahagian dia ...semua aku remove....sebab aku rasa dorang-dorang ini tak payahlah kut nak menyibuk menyampaikan apa yang ada dalam status fb aku....aku tahu korang semangat setiakawan yang sejati lah konon nya sampaikan ketidaklogikan terserlah di situ .....sampai member opish aku yang aku tak add ini bagitau takut pihak yang aku sebut itu sensitif tentang hal...pihak itu yang sensitif ke ???ko yang sensitif.....please lah k....aku bukan kutuk ...aku sekadar pening sebab ko tak bertanggungjawab atas kerja ko...alih-alih aku yang kena balik...sakitkan hati...ko berjanji bagai-bagai dengan pihak yang itu...boleh pulak ko nak lepaskan tangan yek...dan aku tak nak memanjangkan isu itu ...isu ker???akhirnya aku delete lah dari fb aku....


aku tengok juga kat fb member-member tapi aku tak adalah nak menyampaikan tak tentu hala...paling baik pun aku tanya siapa yang dimaksudkan ...tak adalah aku nak terasa tak tentu pasal disebabkan status fb...

So kepada stalker-stalker aku....jangan lah beriya-iya sangat nak tengok fb aku....bukan ada apa pun....lain lah aku ada gambar bogel kat situ boleh lah korang tengok ramai-ramai sambil komen...apa pun tak boleh..!!!!

No comments:

Post a Comment