Friday, October 21, 2011

servis dasar lemb....

td g rehat kt A&W Kinrara..Ya Allah Ya Rabbi...Lemb nk mampus servis...aku tak tahu apa lah kedekut sgt pihak pengurusan A&W ini....hanya seorang saja dekat kaunter dan memang sangat kesian tengok budak itu kerja sorang2..lepas itu satu hal tengok meja dengan xberkemas nya...semua cawan2 n kertas2 pembalut xkemas...aku pun rasa macam aduhai ...nak untung..tapi servis HANCUR ok....aduhai....

sampai member opis amik kain dekat tempat basuh tangan dan dia lap meja itu n asing2 kan sampah2 itu letak dekat meja lain....sangat teruk oke.....dh lah td waktu lunch lama ramai lah org lagi2 dkt dgn masjid n mesti ramai org balik dr sembahyang jumaat nk beli n makan...tp servis TERUK....!!!

No comments:

Post a Comment