Thursday, October 20, 2011

BFF ......

apakah itu BFF...hehehe..Best Friend Forever ok...actually alhamdulilah setakat ini aku dpt ramai kawan yg baik2 dan btl memahami diri aku..eh blh ayat gitu..mcm ayat cri calon laki plak..ahakkkssss...gedixsss....lalalala...stakat ini kawan2 baik kt ofis atau dr sekolah mmg ok2 belaka...xpernah lg mengecewakan aku....sebab semua ok kan...tak de yg xok....semua satu kepala...ada pun sorang dua lah yg ala-ala aku menyampah...tp bila fikir balik..tak apa lah dh kawan je lah..walaupun kadang2 hati ini menyampah tgk keberlagakkan kawan aku sorang dua ini....huahuahua...

susah utk cari sahabat yg blh sama-sama susah dgn diri kita...ngis-ngis dgn kita...taching-taching dgn kita..susah oke....yg pling best dpt kwn yg sekepala...bkn sng k kawan nk tahan dgn mulut aku yg puaka ini...smpi kawan2 kt opis aku kata..aku ini mcm xde perasaan je...sedih pun gelak..ye ke..kang aku tunjuk aku ngis kang....pyh plak..hahahahaha...muahahahahahaha....

k lah dh lah..sekian...*tetibe* je ....hahahahaha





No comments:

Post a Comment