Tuesday, October 4, 2011

aku menyesal....

aku menyesal sb tolong adik beradik ini...
aku menyesal sb adik beradik ini xpernah nak hargai apa yang aku tolong itu...
malah menyakitkan hati lagi adalah....
membuat aku meluat nak tolong...!!!!

tak tolong nak masuk penjara susah pulak...
kang tiap2 hari raya nak kena lawat pulak kt penjara...
mcmana aku xmenyesal...
aku gadaikan nama aku kt bank semata2 nak selamatkan anak lelaki kesayangan ini...
bkn sikit aku gadaikan nama aku...gadaikan sampai bertahun-tahun lepas itu sudahnya xberhenti2 anak lelaki kesayangan ini menyusahkan hidup aku....


sapa xmenyesal kalo sepatutnya gadaian  tu habis awal disebabkan anak lelaki kesayangan ini asyik tangguh membayar nya smpi blh "blacklist' lah nama aku dibuatnya...alasan nya "aku bayar lah gadaian itu bukan tak bayar"...memanglah ko bayar ..tp ko igt tu bank bapak ko ke!!..interest xnaik ke???...ke interest makin turun..ko tunjuk kat aku bank mana interest turun kalo ko tak bayar...!!!!!ko tunjuk anak lelaki kesayangan ..tunjuk bank mana yg interest xnaik bila ko tak bayar...ko bercakap mmg senang yang menanggung  AKU mangkuk !!!!!!.............pastu sibuk nak berkahwin....rasa duit xcukup JANGAN kawin....lepas tu gaji ko tu ada ke MAK N BAPAK ko merasa tak????yang 'ado' adalah....!!!!!!

memang aku menyesal sb aku dapat ABANG mcm ko...tak tahu langsung nak hargai orang atau adik beradik ko sendiri....malah kepercayaan aku srh ko bayar gadaian itu pun ko langsung xhargai....mcmane aku xmenyesal kalo aku tahu sikap ko mcm ni...waktu susah ko sanggup muka ko kat lutut aku...tapi bila ko dh terlepas ko blh buat mcm aku ni mintak SEDEKAH KAT KO untuk SURUH BAYAR HUTANG KO ITU...bagus ke perangai anak lelaki kesayangan mcm ko ini..!!!!!!

No comments:

Post a Comment