Thursday, September 8, 2011

berhari raya 2011

wah raya sudah...dh dkt seminggu raya dah...best ker raya???boleh lah dari raya tahun lepas yang penuh dgn airmata..:( tp tahun ini alhamdulilah...tak mahu terlalu berpuas hati cuma bersyukur segala hampir kembali ke sedia kala...tidak mahu menggantung harapan cuma mengharap sinar kebahagiaan ini tidak dikhianati lagi...ok tinggal kan sedih2 itu...apa yang didepan mata perlu ditempuhi ok....perit ke manis ke hadapi lah dengan bersangka baik dengan segala hikmah Nya....:)
so cite raya ok...stat now: mcm nk berlari je...huhuhu....

raya pertama: rumah keluarga tercinta di rawang...berkumpul adik beradik...tahun ini semua giliran adik beradik kt rumah keluarga aku...so mmg happening...pagi2 dh bising...tahun ini jgk beraya dgn ahli keluarga baru...kakak ipar baru...aha lupa kan aku nk ltk gmbr abg aku kawin dlm blog ini...(hmm sapa srh kawin gopoh2...gelojoh beno..hikhik)....xpe lah aku btau je lah kan...kiranya kakak ipar baru lah ni..tp yg pasti abg aku ni mmg cari isteri yang muda je...muda dr aku la...bkn sikit banyak tau muda nya...(rs beno diri dh tua pulak)...hikhik...so meriah le lg....dgn ank2 buah nya...

dlm tengahari: mcm biasa lah g beraya rumah kawan2 aku yg gila..hehehe...tp dlm 3rumah je..kata je kt ampang bkn jauh pun tp masing2 ada yg xdpt kumpul raya sama2 sb beraya dgn sedara belah suami2 mereka...so smpi skrg masih ada rumah member aku xpi lagi...asik nk g umah kawan, bila kawan nk dtg rumah aku trs bt2 ada hal...blh buruk perangai aku tu...muahaaaaaa....

raya kedua:balik kg ayahanda aku le kt sg.mati, muar - Johor...balik hari...yg pasti BORING....tp kenangkan abah nye kg..blk lah jgk...tp nasib blik hari...huahuahua...tp tulah bertolak kul 11 pg smpi kul 3ptg gerak balik k.l kul 6.30ptg..xgilo...tp bkn aku drive jd xgilo la..klu aku drive jd gilo la..fhm x ayat aku ni..xfhm yek..hhikhik...aku pung xfhm..hikhik...


raya ketiga:duk umh membuta n makan...makan..makan...

raya keempat:tgk wayang hantu bonceng tukk...lalalalala..mlm nye balik ke pahang...
(kampung ayah qas....)..

raya seterusnya : di pahang le...bgn pg lewat..elok benor menantu hantu cm aku ni...mak mentua ketang ketung kt dapur ...aku zzzzz kt dlm bilik...hikhikhik...ampunnn makkk.......:)

dh la tu tibe2 xde mood nk taip plak..blh cmtu...??muahhhhaaaaahahaha

No comments:

Post a Comment