Monday, May 30, 2011

seluruh jiwa ku ...berjimba...ahakzz..lalalala

lalalala...happy je hati...hahahahaha...bukan apa dapat single untuk 2minggu..hahahahaha
jahat..jahat...
sebab kakak aku jaga qasrina sempena cuti sekolah ini..hehehehe...
anak buah aku pun ada kt k.l ini ..baru datang dari Perak....
so amatlah aku suka bebenor...

hehehehehe...

so boleh jalan-jalan cari jantan...uppssss...hahahaha....

hari ini aku sukalah..tengok lah lagi 2hari mesti dh rindu kt budak becok tu...hehehehe

sekarang ini mulut n kata2 semakin rancak dan kelancaran nya kata2 budak becok tu begitu terserlah ok...hehehe..

apapun permata itu yang mewarnai hidupku ..aku amat bersyukur dikurniakan anak yang sihat tubuh badan nya sehingga suka tidur lewat malam ...hahahahahaha...

apapun ibu nk berjimba malam ini qas...qas duk elok2 kt umh maktok k...hehehehe...

No comments:

Post a Comment