Wednesday, May 25, 2011

kisah qas dan puting..puting...puting...dan putingggnye.........

rsnye dr umur qas sebulan aku dh sumbat puting..smpi skrg ini dia masih berputing...rmi dh murka dgn aku sb suh aku alah kan puting qas tu...tp makin mnjadi2 pulak aku menggalakkan qas hisap puting..dgn membeli lg byk puting tuk ank daro aku tu...bkn xnk tp mcm kesian lah tgk dia merengek2 nk puting tu...tp aku doa jgk smoga aku ada kekuatan utk srh dia jgn hisap puting..huhuhu...(tak tahulah bila itu)....hukhuk...

marilah tgk variasi puting qas kt gmbr bwh ini...mcm2 versi puting dia..kelakar pun ada....tp ini gmbr xlah byk...padahal puting dia lg byk dr gmbr2 yg aku tunjuk ni...










mcm2 variasi kan..nasib aku bkn toke puting..klu x msti ank aku ada koleksi puting dia sndiri..lalalalalalala....

No comments:

Post a Comment