Monday, May 30, 2011

hari belia utk org yg xberapa belia ini!! alkisahhh...

pada jumaat lepas aku p lah pergi hari belia bersama dgn ofismate aku..mengenangkan hari belia itu anjuran "BAPA" ofis aku ...kenalah pergi utk memeriahkan..padahal mmg kami2 ini suka bab2 berjalan ni...hehehehe.. 

sampai2 awal jgk lah..tp masa kami sampai itu xberapa meriah sangat...dan kenderaan masih boleh masuk ke perkarangan boulevard putrajaya itu...dan gerai2 masih ada yg baru buka....aku puji lah kebanyakan usahawan yang terlibat adalah bumiputra...bagus ramai belia yg suka berniaga ini...masa mula2 sampai dr awal smpi hujung putrajaya itu aku kuat berjalan lagi....tapi perut sudah berbunyi2...menandakan perut ku sudah lapar..ahakzzz....

satu hal kami2 nk mencari2 tempat makan..akhirnya duk kt hujung sebelum sampai ke boulevard itu..memang jauh....itu tak apa lg...tp yg paling aku rasa macam "HAMPEH" jalan yg tidak diturap dan rumput yg berapa nk di trim...dengan jalan berlecak nya....geli tau...katalah ade pelancong datang melihat keadaan tempat makan yg xberapa indah itu..macam manalah kan...

sibuk nk kumpul sejuta belia tp aspek kebersihan tidak diutamakan...


payah..payah...laluan jalan utk masuk ke setiap khemah juga tidak disediakan..jalan berbukit2..tidak rata...bkn apa kami2 ini kaum wanita yg lemah pakai plak heels tinggi..lalu jalan xrata itu mahunya terpelecok kaki itu...xpasal2 je....


hmm dh hbs berjalan..aku pun pelik gak kt diri aku masih itu..aku beli klip rambut qas n pin badge je...rs cm xpercaya pulak...sb mmg tiada apa yg menarik utk dilihat atau dibeli...mcm xde hati nk membeli belah pun ye....huhuhu...


dh nk blik itu dpt lah mengubat hati ini ...dapat berjumpa Primadona No 1 Malaysia..tidak lain tidak bukan Erra Fazira..wah mcm umum anugerah bintang popular lak..hahahaha

she very very slim ....and gorjes...sangat putih...bersih je kulit dia...huhuhu...

aku n ofismate2 ini bkn dtg tgk Erra pun sb masa itu nk tgu driver ofis dtg jemput kami...alih2 dpt berjumpa dengan Erra...rezeki itu..rezeki mata..hohoho..

satu hal lagi driver dh sampai tp driver duk blur tgu kami kt tmpt lain..aduhai..tahap kesabaran kurang lah jugak masa itu...nasib ada kawan2 yg tinggi kesabaran nya..hahahaha...

p/s: ofismate bgtau yg perniagaan makcik2 n pakcik yang berniaga kt gerai2 makan yg kami2 pergi hr itu mengadu dekat dlm berita yg perniagaan mereka xdpt pulang modal ...kesian...:(

No comments:

Post a Comment