Wednesday, April 6, 2011

kisah Qasrina di rumah pengasuh..

wah tajuk diatas seperti nk buat buku cerita pulak...apa pun qasrina dh duduk dgn aku...dh 3hari hantar kt rumah pengasuh tu dia ok...bila tgk dia matured mcm tu...tgk qas mcm dh besar je...dh xtakut...dh ckup memahami kerisauan hati ibu ini ....risau sbnrnya nk hantar balik ke pengasuh itu...bkn apa takut qas nangis atau meragam la...tp hari 1 aku hantar dia ok... tgk kawan2 dia buat muka pelik...tp dia masuk jugak dlm rumah itu...very baik ank ibu ini...sgt melegakan hati ku ketika itu...tp bila stiap kali aku amik dia dr rumah pengasuh mesti pengasuh itu kata dia tak tido siang..mesti main je dgn kawan2 tu..smpi xtido...bila malam je xsmpi pukul 9 mlm dh ngantuk..so aku pun xkisah asalkan dia xtido lewat..sb aku pun xlarat tido lewat sgt...segala berjalan lancar..Alhamdulilah..segala dipermudahkan oleh Allah s.w.t.......harap2 adalah penyelesaian yg terbaik buat aku dan qas...dan ada satu ayat mengambarkan hati aku ketika ini...

"Dan selalulah ingat, bila hati seorang wanita telah retak, dia boleh menjadi lebih keras daripada seorang lelaki"....


hanya aku pohon kekuatan yang tidak berbelah bahagi ketika ini...supaya aku kuat dan tabah harungi ranjau yg masih panjang buat aku....

No comments:

Post a Comment