Thursday, April 14, 2011

blog dh bersawang...sama la dgn hati aku ni...huhu

blog aku dh bersawang..huhu...nk kna tebas sawang2 ni..huhu...
gagahkan jgk untuk mengupdate...wah ayat...marah kamus dewan bahasa tgk ayat aku ini..lalalala

dlm duk puasa ini pun hati nk dok syahdu lg...

luahan hati yg tidak habis2...bosan..bosan..

bila lah hati ini nak mula gembira ???

cepat lah gembira hati..

hati baru nk gembira dh dtg kedukaan...

hati baru nk merasa cinta...

tp cinta itu sudah ada cinta yg lain ....

oh hati gembira lah kerana byk lg hati yg aku perlu jagai...

oh hati biarlah dia bersama cinta nya itu..

oh duka pergi lah jauh dr sisi hati ku ini...

aku mahu mengenal cinta yg sejati...

tp mampukah aku berlari dr cinta dia...

aku tidak mampu berbuat begitu...

aku cuba untuk buat tidak tahu..

tapi akhirnya duka dihati bersarang kembali....

Ya ALLAH..gigihkan jiwa ini..gagahkan hati ini...moga2 ada penghujung yg baik buatku ....

walaupun diri digantung tidak bertali....

aku redha takdir melalui hidup aku...



P/S: rasa nk nangis sgt...tp cmner xnk bg nangis ini...ada petua x...???

2 comments:

  1. xde la iqa...nangis jer lepaskan tp kalau ada cara org xleh cam kata kite nangis nk gk petua tu..mata x nmpk bengkak n merah hidung kan...nangis2 pastu mcm xde pe2 berlaku kan best

    ReplyDelete
  2. tula kak sy cba xnk ngis..tp hati n jiwa ni nk ngis je...hmm ntahla..

    ReplyDelete