Friday, April 15, 2011

Aku benci PENIPU!!

Aku benci..!!aku benci!!aku benci..!!benci...!!benci sesangat...sakit jiwa aku rasakan...aku sakit hati...sng btl org menipu aku...aku rs sakit hati sgt ini...ingat aku ini apa agaknya...!!!ko bahagia aku derita kena tipu dgn ko...!!sungguh sakit hati...hmm saya perlukan ketenangan..berturut2 saya ditipu...ditipu dan trus ditipu..ditipu..dan ditipu..alasan "mereka" nk menjaga hati saya...tp "mereka" silap..aku dpt merasakan penipuan "mereka" itu...aku benci kena tipu oleh manusia-manusia keparat mcm ini...kecewa sgt hati ini...ingat aku hidup ini untuk ditipu...aku benci..benci ...eee benci betul lah...boleh benci balik kt org tu..aku xboleh...hmm sakit dgr psl penipuan dia...hmm betul2 menyakitkan hati...meroyan aku dgn penipuan org2 mcm ini..!!!


P/S: aku nk "putus"dr semua org penipu ini boleh x....????ke boleh blah!!

No comments:

Post a Comment