Wednesday, March 30, 2011

APC 2010

PERHATIAN:Jadi URUSETIA je...bkn PENERIMA pun...hehehehe


xpe jadi urusetia pun dptla merasa aku jejak ke PICC tu...best jgk..cantik...gah betul PICC tu...wah ayat jakun gitu...hahahaha

apa pun tahun ini urusetia xseramai tahun lps....tahun lepas pun aku jadi urusetia jugak...thn dpn aku nk retired la..bg peluang kt org baru plak(cewah mcm aku dh keje lama sgt)...hahahaha....

penerima pun xramai tahun ini....berbanding tahun lps...tp tmpt agk besar thn ini berbanding thn lps...

anyway thn ini aku xla segagah thn lps...thn lps aku dpt bahagian protokol..thn ini ringan sikitla dpt bahagian jemputan dan pendaftaran je...dptla tangkap gmbr byk sikit....hehehehe...sawan gambar pun berlaku..hehehehe...anyway enjoy the pict...kamera kami2 ini canggih2 belaka...hehehehe..so xbpe la clear sgt....enjoy je la k...lalalala




ini sewaktu rehearseal....hr ahad pulak tu...uwaaa....(mcm mem beso)hehehe




selepas majlis....urusetia yg terlibat....
/
/
/


sebenarnya nk bgtau aku nmpk kurus dlm gmbr ini..ahahahaha.....kahkahkahkah...
/
/
/
/
/






No comments:

Post a Comment