Thursday, February 17, 2011

jogging!!mau KURUS...!!!

ptg smlm pus kje, aku pun g la dgn nik n farah(dak opis aku) ...tgk cuaca ptg smlm mcm nk hjn tp kami nekad jgk la..xmau pts asa ...hehehe...p la naik keta gerak g taman bukit jalil...mmg aku begitu semangat...mula2 semangat..aku jln2 dulu ..bru la start jog manja2..hehehe..pastu ada la dkt 15minit aku dh terasa mengah..semengah2nya..hehehe...sungguh la brt aku dh nai n mmg xfit aku ni...aku cba lg 15minit...kali ini wt trn naik tangga...mula2 laju smpi tgga atas tu aku xberdya..mmg xfit lgsung...sungguh memalukan...dlm 6.30 ptg tu kami pun blk la rumah..uwaa kaki ku mula merasa sakitnya...hehehe...mlm td tido pun merasa berdenyut nya..sungguh la sakit..lg kt bhgn betis..kt paha xrasa sgt..hehehe...xpela percubaan hr pertama..nk kurus kan ika,knala berkorban sikit..hehehehe....biar sakit asalkan cantik..hehehehe...yg penting aku nk sihat pun ye..lg cergas n aktif...huhuhu...chaiyok...chaiyok ika..ika BOLEH..!!!!!

2 comments:

  1. harus iqa...iqa boleh...biar org tu nyesal...hahhah

    ReplyDelete
  2. hahaha..nk sihat pun ye kak...sihat dan kuat bagai juara ...hehehe

    ReplyDelete